Opis settingu fantasy Krucjata
Megakonkurs http://megakonkurs.com/content/blogsection/1/45/
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Opis settingu fantasy Krucjata Strona Główna
->
Sztuka wojny
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Krucjata
----------------
Od Autora
Od Rysowników
Pytania Ogólne
Fragia
----------------
Pytania
Co we Fragii piszczy
Patria
----------------
Pytania
Z Jedwabnego Szlaku
Northia
----------------
Pytania
Sztuka wojny
Skaldowie
Pustkowia
----------------
Równiny Burzy
Zapomniani
Duży Worek
----------------
Wszystko i nic
Pomysły niesprecyzowane
Tawerna dziejów
----------------
Problemy Gurdonu
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Sheverish
Wysłany: Nie 0:37, 24 Gru 2006
Temat postu: Miecze i Szłomy.
Jaki wpływ na oddział ma wyposażenie?
Opancerzenie:
Brak.
Szybki/2. Wrażliwy/1
Lekki pancerz.
Lekkie zbroje skórzane, elementy kolczugi.
Bez efektu.
Średni Pancerz.
Kolczugi, elementy płytowe, pełna skórzana osłona.
Obciążenie/1. Ochrona/1
Ciężki Pancerz.
Pełne kolczugi, zbroje płytowe.
Obciążenie/2. Ochrona/2
Mała tarcza.
Osłona/1
Duża tarcza.
Osłona/2
Pąweż.
Osłona/4 (ostrzał)
Puklerz.
Osłona/1 (zwarcie, działa z broną dwuręczną).
========
Broń do walki wręcz.
Broń Prosta. Wymaga krótkiego szkolenia, albo nie potrzebuje go wcale.
Broń ręczna
małe toporki, młoty kowalskie, sierpy.
KO k6
Glewia, włócznia, gizarma, pika
Szybki/2
KO k8. Dwuręczna.
Kosa
KO k8. Dwuręczna. Szybki/2
Noże
Ko k2. Szybki/4.
Broń Żołnierska. Używana przez zawodowe wojsko, rycerstwo itp.
Halabarda
KO k12. Dwuręczna. Przebijacz pancerzy/1
Topory i młoty bojowe.
KO k10. Pogrom/1
Gwiazdy zaranne i nadziaki.
KO k10. Przebijacz pancerzy/1
Korbacze
KO k12
Miecze długie
Ko k12.
Miecze krótkie
Ko k8. Szybki/2
Topory obusieczne i młoty dwuręczne
KO 2k8. Dwuręczne. Pogrom/2.
Młoty wąskogłowicowe i ciężkie nadziaki
Ko 2k6. Dwuręczne. Przebijacz pancerzy/1. Pogrom/1.
Ciężkie korbacze
KO 2k8. Pogrom/1. Dwuręczne.
Ciężkie topory dwuręczne
KO 2k8. Kruszyciel/1 Dwuręczne.
Miecze dwuręczne i koncerze
KO 2k12. Kruszyciel/1 Dwuręczne.
Włócznia jeździecka
KO k10. Konny.
Lanca.
KO 2k8. Konny. Przebijacz Pancerzy/1
Kopia.
KO 3k10. Konny. Kruszyciel/1. Jednorazowy.
Rohatyna.
KO k12. Konny. Pogrom/1.
======
Szybki/x | +X do inicjatywy.
Wrażliwy/x | oddział otrzymuje o X KO więcej.
Obciążenie/x | Oddział porusza się o X (czegoś xD) mniej.
Ochrona/x | Oddział otrzymuje o X KO mniej.
Osłona/x | Od każdej KO zadanej oddziałowi odejmuje się X. Wynik minimalny to 0 (nie może zejść poniżej!).
Dwuręczna | nie trzeba raczej tłumaczyć.
Przebijacz Pancerzy/x | Traktuje pancerz jako lżejszy. Dla X = 1 ciężki pancerz ma Ochronę/1, a średni wogóle. Dla X = 2, ciężki i średni pancerz nie zapewniają ochrony, a lekki staje się Wrażliwy/1.
Pogrom/x | Oddział otrzymujący obrażenia otrzymuje cechę Wrażliwy/X (jeżeli już ma to X i istniejący wcześniej się kumulują!). Działa tylko na oddziały w lekkim pancerzu, lub nie posiadające go wcale.
Konny | może być używany tylko przez jeźdzca.
Kruszyciel/x | W momencie szarży zadaje dodatkowe X KO obrażeń. Zmniejsza przeciwnika Osłonę o X
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin